fredag 12. mai 2017

Varm takk !


Tusen takk for mange gode varme tanker fra dere der ute, både her og på mail...det har vært en spesiell uke med mye følelser .
Jeg har holdt meg i gang med ulike prosjekter og kjenner at tankene flyter litt lettere når jeg er i aktivitet. Jeg fikk også denne uken herlig milkpaint i posten og måtte prøve den ut umiddelbart...Jeg hadde nemlig gledet meg til å teste ut gul " Mustard seed yellow "og ble meget fornøyd med denne kommoden. Så varm og gledelig der den står :)  
 Tekstilene er nye og kommer fra Home & Cottage. Synes de gjorde seg så godt til denne gule fargen på kommoden.



 På kjøkkenet fikk den gamle grå kommoden en nydelig nyanse av blå " Bergere" . Åååå så herlig den ble og passer perfekt til mine blå nyanserte tekstiler på kjøkkenet.


 Jeg kan ikke få fullrost malingen fra : Miss Mustard Seed milkpaint .Den gir virkelig et nydelig slitt og sjarmerende utrykk . Gleder meg til å male mer med denne malingen fremover...:)
Denne uken har jeg også hatt hyggelig besøk av en av mine fineste venner og da serverte jeg favoritt retten i disse tider, nemlig Pizzakringle. Alltid en populær rett og siden den er så lett å lage og smaker himmelsk...blir det til at jeg lager den ofte. I dag kan du der ute også få oppskriften !

                            
Du trenger : En ferdig pizzadeig ( spesielt uten så mye salt, "Peppes"passer perfekt ) 
Pesto, cherrytomater, løk, spekeskinke og mozarella .

Rull deigen ut ,plasse`r en liten skål i sentrum av deigen. Gi den et lite trykk slik at det blir et tydelig omriss etter skålen. Så smøres det pesto i sirkel rundt omrisset etter skålen. Fyll på med oppskårede tomater, riv opp spekeskinke og legg de i et tett lag , dryss løk og legg mozarella ost i skiver rundt hele sirkelen.

Tilslutt skjæres det trekanter i den lille "omriss" sirkelen . Disse brettes over fyllet og blir en pizzakringle til slutt. Tilbehør er friske cherrytomater, Ruccola salat eller "baby leaves " og fetaost.

Så veldig enkelt - Men SÅ godt :)



 Snart nærmer 17 mai seg og det er tid for fest og kos ! Håper på å komme innom her med litt 17 mai inspirasjon før Norges store festdag :)

KLEM VIBEKE
 

6 kommentarer:

  1. Mais uma vez, Parabéns, Vibeke, pelas belas fotos, que estão delicadas e carregadas de sensibilidade. As duas cômodas estão maravilhosas! Um abração!

    SvarSlett
  2. Sååå snyggt! Så fort jag går in på din blogg får jag sån inspiration till att måla och fixa till här hemma! Den där gula färgen gillade jag...
    Underbara bilder som vanligt!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  3. I am so happy you have found some creative endeavors to help you pass the time creating beauty while still feeling the pain of your loss. Your mustard yellow bureau is divine and along with the lovely textiles, the photo becomes a piece of art! Oh and your beautiful transformed dresser in your kitchen, such a soft and inviting blue, is perfect with the fabulous botanical art and the vignette atop it. Very pretty.
    Your special preparations for the May 17th feast look delectable, I wish I could be there for the May 17th celebration. Continue to take care of yourself.

    SvarSlett
  4. I am always surprised how you are able combine all these lovely textures colors and vintage pieces together.love ❤ your pictures,all the best Erika from Slovakia😉

    SvarSlett
  5. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett