søndag 5. mars 2017

Mens vi venter...på vår !

 Det er en stund siden sist nå men det har sine grunner..Vår lille Nure har ikke hatt det bra den siste tiden og på fredag måtte han gjennom en operasjon. Han har nå fått en nytt leddbånd i kneet som igjen skal stabilisere bakfoten hans...og dette vil igjen kreve en laaang rehabliterings tid. Så nå sitter jeg i skrivende stund i senga vår med en ganske sliten liten hund liggende ved mine føtter.
Så noe må man jo finne på ...for det kan bli lange dager i tiden han trenger ekstra tilsyn.

Våren er jo som vanlig veldig etterlengtet på denne tiden og jeg prøver å skape litt vårstemning i orangeriet....mens snøen herjer utenfor de gamle vinduene vi har der ute.
 Den gamle slitte høvelbenken er så sjarmerende her inne og passer perfekt med alle mine rustikke ting her inne.


 Et nytt sitrontre er også på plass siden jeg klarte ikke å holde liv i det gamle.....det ergrer meg fortsatt for det hadde kommet mange sitroner til på det og kunne blitt litt av et tre...Da får man prøve å gi dette litt ekstra oppmerksomhet slik at man kan ha glede av det...lenge :)
 Fantastiske farger gult og turkis....og taburettene er virkelig et skue med sin slitte herlige patina. Denne er fra Cederberg Antik.

 Den lange gamle knaggrekken her er også fra Cederberg Antik og er faktisk til salgs om noen kunne tenke seg den...:)



 Flere ting som også er til salgs er disse fine putene fra Affari.
 Glassholdere som kan brukes til mangt er det også rikt utvalg av her hos meg og ta bare kontakt på mail om det er noe du der ute lurer på. Glasskrukkene er jeg ikke så glad i å sende dessverre for man har hatt altfor mange negative opplevelser med å sende glass...


Jeg har nå tatt en beslutning om at det ikke blir noen innkjøpsturer eller nye varer i min "pop opp butikk "i den den nærmeste tiden og vil derfor ha utsalg av de varene jeg allerede har. Grunnen er at jeg har MYE som jeg ønsker å selge og at operasjonen til vår lille venn kostet mye,mye mer enn vår forsikring dekte....og da ønsket jeg selvfølgelig å bruke mine "innkjøpspenger" på han...Jeg var ikke i tvil for å si det sånn. ALT for vår lille venn som vi håper har mange år igjen med en familie som er så glad i han.

                                        KLEMMER VIBEKE
 

12 kommentarer:

  1. I would love to have a book of your gorgeous photos... have you published one?

    SvarSlett
  2. You are the best at taking pictures.. love them

    SvarSlett
  3. Sorry for your sweet puppy. Our little dog had surgery both knees in November, had to carry her a lot and keep in bed a lot 3 months. Much better now. Beautiful site you have. One of my favorites!

    SvarSlett
  4. That carpenter's bench! Fantastic! I hope your dog heals quickly.

    SvarSlett
  5. Skjønner godt ditt valg, ♥️Nydelige bilder ,ja nå venter vi på våren, her snør og blåser det, uler rundt hushjørnet her, koselig inne med fyr på peisen og hunder som slumrer ♥️

    SvarSlett
  6. Wish I could buy a lot in your place. Love it all so much.

    SvarSlett
  7. Pets are wonderful companions. They bring so much joy and ask only for your love in return.

    SvarSlett
  8. Så grönt, så vårigt, så härligt!
    Ha en skön torsdag Vibeke...
    Kram från Titti

    SvarSlett
  9. Hope your puppy is feeling better soon. Wish I could have every one of those beautiful glass jars! Just Gorgeous!!

    SvarSlett