onsdag 1. oktober 2014

Natur & hvitt,fortsatt en favoritt !

Gammelt naturlig tre og hvitt er en mix jeg stadig kommer tilbake til når jeg dekorer ,og det er helt gammelt treverk som har den rette patinaen jeg er ute etter :) I dag er vi tilbake i favoritthjørnet på kjøkkenet, ved den gamle sjenken og tallerkenhyllene. Er det noe jeg er meget, meget svak for er det jo dette hvite stentøyet da.....kan ikke gå forbi en bolle eller et fat av dette slaget  når man er på sine loppisrunder: ) Utrolig nok har jeg klart å legge noen for salg i butikken også....ganske sterkt til å være meg,ho,ho :)

 Ja dere VET jeg er svak for dette også...ho,ho....hamptråsneller i alle varianter.....og i en glassvase gjør de seg ekstra godt :)
 Skikkelig høst ruskevær har vi her i dag og da er jeg ikke sen om å tenne lys og ta på strikkejakka...deilige høstfølelse det :)
 Ja jeg er ingen tradisjonell "blomsterpotte type" bruker gjern alt annet enn det...:) Zinkbøttene som jeg har i butikken går igjen også hjemme hos meg. Synes det bryter opp og gir den rustikke følelsen jeg liker så godt.


 Også her har jeg tatt flere av de hvite stentøy bollene mine som blomsterholder...funker det også :)
Vi har en stille og rolig dag her hjemme i dag,Nure min lille hundevenn har vært hos vetrinæren og er litt ute av seg etter bedøvelsen han fikk....så da må han få masse hvile og mor pusler med litt her og der mens han hviler ut....på et sted han helst ikke skal være...i mammas seng..:)Men hva gjør man ikke for sin lille venn som eeeelsker å ligge på mammas pute på en slik dag:)

På lørdag blir det salg av eplemos i butikken, vet det er noen som har ventet på det :) Mere info om dette kommer når helgen er inne :) Åpningstid da blir fra 12- 14 :)

                                           KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. the translation that I get from the Translator is sooo funny...really hard to guess what was your original sentence...but I love the pictures so I can at least watch them...greetings...Justyna
    p.s. if u feel like it come and visit my new blog one day :) will be honoured!

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder, kurver, trådsneller og sinkbøtter er flotte detaljer blandt det hvite:) Stakkars lille Nuregutten, da...ønsker god bedring og sender over et lite nuss:) Han var så søt på bildene i forrige innlegge...han gjør seg godt på bilder..hihi....
    Ha en fortsatt fin uke, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. So pretty, Vibeke...hope little Nure is better soon!

    SvarSlett
  4. So pretty! I love the way the greenery looks against the white. I can't go past a white piece without stopping to check it out. If I had more room, I'd probably buy every piece I saw!

    SvarSlett
  5. Hope Nure gets better. Love the pics and the different textures you have from using a zinc bucket and wooden objects.

    SvarSlett
  6. sie sind eine meisterin im dekorieren, alle ihre bilder sind soooo schön!!! ich liebe das alte backbrett!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett