tirsdag 25. februar 2014

"Veien blir til mens du går......."

Er gode ord jeg virkelig kan stå inne for, for ingen vet hva framtiden vil bringe. Jeg er nå på vei mot en av mine drømmer i livet.....
for en ny dør har åpnet seg.....og jeg har valgt å ta det første steget inn....

Hva drømmen går helt ut på vil dere få svar på i morgen...Et kreativt møte må til først før jeg ønsker å fortelle dere alt:) Bildene i dag er fra vår ferietur til et sted jeg alltid har hatt lyst til å besøke...Sommeren 2012 dro vi til vakre RØROS, et sted som viste seg å være langt vakrere enn jeg hadde forestillt meg. Vi var der i tre dager og i løpet av den tiden ble det mange bilder.. og som dere ser måtte jeg lage min egen lille Vibeke "touch"med en selvlaget blomsterkrans med blomster fra nettopp dette herlige sted:)))


Da ses vi allerede i morgen og med mye mer å fortellle........
                           KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Underbara ord och sååå sant! Vackra bilder på dörrarna.

    Ha en fin vecka.
    Kram
    Anneli

    SvarSlett
  2. Det GLEDES :))
    Vakre bilder!

    Ha en herlig dag min venn.
    I dag skal Victor og meg til gamle Bergen å kose oss:)
    Vi snakkes.
    God klem!

    SvarSlett
  3. That little wreath! its made me happy just looking at it. what a wonderful idea. x

    SvarSlett
  4. Hei vennen!!!
    Så spennende!!!
    Gleder meg til å høre i morgen!!!
    Ønsker bare det beste for deg skjønne Vibeke!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Venter i spenning på fortsettelsen.
    Røros er vakkert. Har aldring overnattet der, men har vert så heldig å komme meg dit 3 ganger, og vil gjerne dit igjen.

    SvarSlett