torsdag 31. oktober 2013

Velkommen November !

Så går vi inn i November. En måned fyllt  med kreativitet for min del og sikkert for mange av dere også. En måte å være kreativ på går også ut på å ta seg en tur ut i skog og mark for å samle inn masse herlig naturmatriale.Kongler er et av mine favoritt naturmatriale. De brukes helt fra tidlig høst og er med helt til våren i mine dekorasjoner.


Bare ved å legge en "gjeng"med søte lerkekongler på et gammelt fat på denne måten, kan være ganske så dekorativt.

Finnes så enormt mange måter å bruke disse brune rustikke små på..


Jeg tar ofte med med meg grantrekongler med hjem fra skogen. Da er de ofte lange og smale,men tar du med de inn og lar de få tørke litt ,åpner de seg opp og blir herlig "lubne" som dette.



En herlig mix synes jeg...rutikk frukt, gammel trekasse,gran og KONGLER!

Et gammelt vaskevannsfat med kongler kan også bli en fin dekorasjon i seg selv :)

En herlig helg står for tur og den skal bli kreativ både på den ene og andre måten for min del. Lørdag skal det bli photoshoot med "Gammel Kjærlighet" sin julebutikk..trenger jeg å si jeg GLEDER meg,ho,ho...Snille og gode Sjoukje skal også ha med seg deler av julebutikken sin her hos meg søndag 24 november.Gleder meg stort til det :)

        Riktig god GOD helg alle sammen!Klem Vibeke

16 kommentarer:

  1. Толкова много красота! Обичам всичко, което правиш.
    Прекрасни снимки.
    Поздрави и хубав ден от мен.

    SvarSlett
  2. NJUTER av dina underbara bilder!
    Ha en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  3. Your photos are always so beautiful! Happy November!

    SvarSlett
  4. I love love love your beautiful pictures. They are full of atmosphere. Your arrangements are so simplicity, wonderful.

    Kram, Birgit

    SvarSlett
  5. Så vackert!! Nu får jag ge mig ut på kottjakt :)) Kram Anna

    SvarSlett
  6. Herlig inspirasjon å hente hos deg Vibeke.
    Skal finne fram konglene fra "kakeboksene" mine i helga jeg også. God helg til deg.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  7. så herlige konglebilder :) masse kreativt å finne på med kogler. kjenner kreativiteten øker stadig når det nærmer seg jul :)

    SvarSlett
  8. Nydelige konglebilder! Fint med sink, mose og kongler. Det gamle fatet passet perfekt .

    SvarSlett
  9. Smukke og stemningsfulde ideer med kogler. Flotte billeder.
    Knus Anette
    http://frupedersenshave.blogspot.dk/

    SvarSlett
  10. O herlighet og glede! Ha en super helg!!!

    SvarSlett
  11. Vibeke, I love your Blog!
    Your wonderful photos always conjure a smile on my face. Fantastically!!!

    Hugs from Germany :o)

    Nicole

    SvarSlett
  12. Hei;)
    Nydelige bilder;) Her var det mange gode nydelige ideer;)
    Her er juleaktivitetene i full gang. Mye er hemmelig enda, men etterhvert kommer nok mye på bloggen min.
    God helg til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  13. God morgen vakre!
    Å for en herlig inspirasjon å hvile øynene på!
    Du er den fødte stylist og fotograf:)))
    Å som du skal kose deg i helgen.....herrrrlig!

    Vi blogges gode venn.
    Bamsemumsklem i dag.

    SvarSlett
  14. så utrolig flotte og stemningsfulle bilder! her er ikke julestemninga lang unna!! kjempekoslig!! <3

    SvarSlett
  15. Hei Vibeke
    Naturmateriale er berre så riktig, enkelt rustikk når ein brukar kreativiteten slik som du gjer heile tida. Vart så inspirert, må ut å sanke kongler.
    God helg
    Helsing Tove

    SvarSlett
  16. Hi!  I’m an editor for Remodelaholic.com and am writing to request permission to use a photo from this post.

    We hope to feature this in an upcoming round up of ours about natural Christmas decor.  We would include a backlink and clear credit to you via the name of your blog.  

    Additionally, we routinely publish round-up style posts on our site and if you’re willing to allow us to use one photo from other posts you’ve done,  we would love to add you to our directory of sites to feature.  As a bonus, your site would then be on our radar for possible Facebook shares as well.  

    Please let me know if this is satisfactory.  Thanks for your consideration!

    Kimberly Mueller
    Remodelaholic.com

    SvarSlett