onsdag 23. oktober 2013

Myk & Rosa høsthilsen!

Hei alle sammen ! Her er jeg innom igjen! 
Det tar noen dager mellom hvert innlegg nå...men denne dama har LITT å pusle med for tiden:) Har lenge hatt denne nydelige buketten stående og i dag har den fått prøvd seg litt her og der...på en gråværsdag..sammen med to skjønne lykter fra Home & Cottage. Nå er jammen tiden inne for tenning av lys også...og jeg er skikkelig svak for all slags lykter...Når jeg tenker meg om er jeg en "kurv og lykt type",er jeg i byen og spanderer på meg noe kan du være sikker på at denne dama kommer hjem med en lykt eller kurv..he,he..Faktisk så ille er det noen ganger at kurvene må snikes inn på en eller annen måte...for jeg vet jo hva kommentaren er når jeg blir "oppdaget":)" HAR IKKE DU NOK KURVER NÅ ???


 Keramikk bollen og fatet er noe av mine favoritter her hjemme, alt er fra Hannas Skafferi i Strømstad.Litt skjevt og håndlaget hvit keramikk...faktisk ganske så glad i det jeg også..:)




Kurven over her fant jeg langt innerst i en krok hos Skrot Tor. En kurv full av sjarm synes jeg. Den har vært med på mye sprell her på bloggen og dukker nok snart opp igjen, full av JUL....

 Et av mine Granny tepper heklet i babyull er favoritten om dagen...heeelt skjønt å tulle seg inn i dette når kvelden kommer. Håper alle har fine høstdager der ute og her i Telemark har vi virkelig fått kjenne på skikkelig ruske høstvær i disse dagene...gjør meg ingen ting egentlig, for her hjemme er det alltids noe å finne på...


MYK & ROSA KLEM FRA VIBEKE ..

8 kommentarer:

  1. belli, belli, belli!!! Mi piacciono moltissimo: li metto a nome tuo su facebook!!!

    SvarSlett
  2. fortryllende vakkert kjære vennen:)
    Så nydelige delikate bilder på en regnværes dag:)
    Er selv veldig glad i å tenne lys på denne tiden, så de lyktene var skjønne:)
    Ønsker deg fortsatt herlig kveld og uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Njuter som vanligt av dina underbara bilder! Tack för dem!
    Kram och allt gott till dig!
    Raina

    SvarSlett
  4. Så herlige buketter :) her må også ting snikes i heimen til tider ;) gleder meg til juleinnlegg fra deg :)

    SvarSlett
  5. Så vakker bukett :)) Kjenner meg igjen i di kommentarene. Blir mye kurver her også :)

    SvarSlett
  6. Beautiful! I like your Granny'squares plaid verry much!
    Lovely greetings, Peetje

    SvarSlett
  7. Du har så delikate og nydelige bilder! Virkelig en stor inspirasjon :-)
    Nyt dagen flinke deg!
    klem fra Vibeke

    SvarSlett
  8. så nydelig blogg du har! Dumpet bort den for første gang idag! Så mange fine bilder og lekre motiver :-) Han en flott (eple) høst videre! Nina

    SvarSlett