søndag 27. oktober 2013

Inspirert av....

Tekstiler gir meg masse inspirasjon og etter siste tur til IKEA kom jeg over denne fine høstlige puten. Jeg gikk frem og tilbake mellom radene den sto..."skal ,skal ikke"... (du vet DEN følelsen..) Men den ga meg bare den glade varme følelsen.. så  joda hjem skulle den :) Så nå har den fått plass på slagbenken her på kjøkkenet og skaper en lun krok med sitt varme og "gammelsvenske" utrykk.



Falt pladask for disse herlige koppene samt fatet fra Bloomingville kjøpt hos Home & Cottage. Man får virkelig lyst på en kopp te når man ser de:)

 Det er en skikkelig" inne og kose seg "søndag her i dag og høsten herjer med sitt regn og vind utenfor vinduene...ÅH!da koooser man seg inne da..har ingen problemer med det jeg:)  Hadde store planer om samle inn mose i dag ...men.....det fristet ikke gitt,ho,ho  Det får bli en helt annen dag det :)






En ny uke med nye muligheter står foran oss, måtte den bli GOD for dere alle :)

VARM KLEM FRA VIBEKE

24 kommentarer:

  1. Lindo como tudo que voçe posta,feliz Domingo

    SvarSlett
  2. Сozy home decor, charming!

    SvarSlett
  3. Tack snälla för din rara hälsning. Det värmer mitt hjärta!
    Underbara bilder som alltid på din blogg du är en pärla på att arrangera och göra vackert!
    Tänk i somras hade jag och min man tänkt åka över till Norge och till ditt vernissage men så blev min bror allvarligt sjuk så tyvärr blev det inget av. Jag hade så gärna vilja titta på dina vackra tavlor, tycker så mycket om dem och så hade det varit trevligt att få träffa dig. Hoppas jag kan komma någon annan gång om det blir flera utställningar.
    Kram Raina

    SvarSlett
    Svar
    1. Å Raina ,tenk at du hadde lyst til å ta en tur på min sommerutstilling..det hadde vært noe det:)))Håper sjangsen byr seg en annen gang min venn :) Ha det så godt ,klem

      Slett
  4. You have such a special touch...this is warm, inviting and beautiful!

    SvarSlett
  5. Herlege bilder og herlig hauststemning! Her har vi kosa oss ute i dag, det har vore mildt og oppholdsvær- må berre nyte medan ein kan for værmeldinga framover seier regn og atter regn...
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Mvh Monica!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Monica :) Ja det blir mye innevær fremover...men jammen har vi hatt en flott høst :) Fin uke til deg også :)

      Slett
  6. Så flotte bilder :) Puta var herlig, skikkelig høstpute :))
    Ha en strålende kveld. klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja er det rart jeg falt for denne herlige puta, gir skikkelig gostemning :) klem

      Slett
  7. Herlig, koselig og god stemning i bildene dine. Det er så jeg får lyst til å krype rett inn i bildet :o) Herlig kveld til deg! klem fra Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tusen takk kjære deg :) Liker å skape meg en koslig krok ..her og der..:) Fin uke til deg ,klem

      Slett
  8. Such a CoZy Cottage Feel... B*E*A*U*T*I*F*U*L...
    Jeanine Burkhardt - USA

    SvarSlett
  9. Hej Vibeke, de er virkelig flotte Billeder. Din bank er en drøm! Hilsner Kerstin

    SvarSlett
  10. Nydelig hjem du har og tar så fine bilder!
    Puten passet så fint inn hos deg.

    Ha en fin start på en ny uke!

    SvarSlett
  11. Å for en koselig pute!!!
    For et herlig hjem...har jeg sagt det før kansje??? Hakk i platen her vettu ;)))
    Ser jeg en fyrstekake???? ååå du vet å friste du min kjære venn.
    Koppene var jo bare skjønn.
    Tenkte på deg på lørdag, sikker på at du koste deg massevis.
    God ny uke til deg.
    Her er det sykt med regn i dag...vannvittig...hi,hi,hi
    Jeg er mye bedre i formen by the way!

    Knus på dig ;)

    SvarSlett
  12. Vackra koppar, härligt mönster och färgen så ljuvlig!!
    Fin kudde också :-)
    Underbara bilder!!
    Kram Paula

    SvarSlett
  13. süperrr şahane bir paylaşım olmuş tşk

    SvarSlett
  14. For noen utrolig vakre høstbilder og herlig høststemning inne hos deg:)
    Puten var kjempe fin og passet perfekt inn i de andre fargene på den nydelige slagbenken din:)
    Ønsker deg en herlig uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  15. Veldig sjarmerende høstbilder. Liker at du får fram høststemingen med enkle og LYSE elementer:-)

    SvarSlett
  16. Herlig inspirasjon....og jeg blir inspirert av bloggen din. Takk for det du deler.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett