søndag 20. oktober 2013

Helt villt !

Jeg bare ELSKER epler som dekorasjon og selfølgelig som frukt å spise...men å lykkes med å få en hel kvist med små epler har jeg aldri fått til...helt til nå:) På mine herlige høstturer med Nure kommer jeg stadig over naturmatriale som jeg drar med meg hjem...og denne gangen kom jeg over VILL EPLER! Her kunne jeg bare gå amok å forsyne meg grovt,ho,ho...men så sent på året satt eplene løst så det å få med seg hele kvister var vanskelig,men noen få ble med...Alle som datt av på veien tok jeg med og skal nå brukes i dekorasjonene fremover...lurer på om de holder seg til jul. Kanskje jeg skal legge de i garasjen ? Mulig det er litt lurt siden der er det kaldt og tørt der.  Men akkurat nå gleder de oss på kjøkkenet !

                                 Ypperlig til dekorasjoner ,tenk bare mixen med mose og kongler her....

Villt og vakkert synes nå jeg!






Det er en kreativ søndag her i huset, for NÅ har jeg begynt å male opp malerier til årets juleutstilling som blir i november:) Passet ypperlig med litt snø som kom ned utenfor vinduet mitt da...Den eksakte datoen kommer jeg senere med, men en ting er sikkert det blir her hjemme. Vi syntes det var så koselig å møte alle dere som tok turen innom at vi gjerne gjør det igjen:) Planen er å få med noen flere aktører og noen er veldig klare for det...vi snakker om salg av gammel flott brukskunst:) Nå ønsker jeg meg bare fiiint vær i disse timene siden noe må foregå ute :) Fiin søndag alle sammen!
                                                 KLEM VIBEKE

15 kommentarer:

  1. Vakkert, vakkert! Har det virkelig snødd hos dere? Vi har hatt antydning til rim i gresset to morgener! Tusen takk for hyggelig hilsen i posten!
    Ha en riktig god og kreativ søndag, juleutstillingen din blir sikkert super, lykke til!

    SvarSlett
  2. Så vakkert og dekorativt det var med hele grenen med epler. Jeg ville tro at eplene kommer til å henge på grenen, men at bladene vil visne og falle av...uansett så er det dekorativt med bare eplene også.

    Ha en fortsatt fin søndag, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. This is sooo beautiful!!! Happy Autumn! Love apples <3

    SvarSlett
  4. Nydelig høstpynt. Du har virkelig talent for å gjøre det lekkert med interiørmaterialer! Ha en fin fin søndag. Klem fra Berit

    SvarSlett
  5. Lekkert med epler som dekor. Flott med eplene i det store glasset og i lykta. Jeg har brukt kongler som dekor i et glass og i ei lykt, høstlig og fint det også. Flotte bilder du viser.

    SvarSlett
  6. Så flott!!! Älskar äpplen :))) Kram Anna

    SvarSlett
  7. Epler er bare utrolig dekorative og de gjør liksom hele bildet:)
    Nydelige bilder av vakker interiør og ideer:)
    Ønsker deg en herlgi uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. I have to compliment you with the beautyfull pictures you make erverytime. I love the spirit you are making, so simpel, but so nice! Thank you for sharing.
    lovely greetings, Peetje (Netherlands)

    SvarSlett
  9. Så fiiiint!
    Ja, naturen har mycket vackert att erbjuda!
    Älskar också att pynta med äpplen, kottar, mossa m.m.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  10. Helt fantastisk og så nydelige bilder!
    Jeg er som askeladden når jeg går tur i skogen og finner små skatter rett som det er :-)
    Nyt kvelden flinke deg
    klem Vibeke

    SvarSlett
  11. Mycket fint !
    Härligt med naturens kontrast mot det andra !
    Ha rn fin vecka
    Krram

    SvarSlett
  12. Å noe SÅ gøy å finne!!!!!
    Lurer på om Nuregutten har vært på EN tur med deg uten at mor plukket noe på veien???? Hi,hi.....
    Eplene var jo Så skjønne og bildene og stylingen.....besvim!
    For en GLEDE å kunne plukke så mye vakkert som DU gjør min kjære venn.
    Ha en flott uke.

    Smask!

    SvarSlett
  13. Nyyyydelig.<3
    Klem og ha en flott uke.

    SvarSlett
  14. Så fint! Igjen! Og så moro med utstilling hjemme hos deg... Dit vil jeg gjerne ta turen :-) Har i grunn bestemt meg for å børste støv av penslene mine jeg også. Så får vi se hvor det fører hen. Takk for inspirasjon :-) Monica

    SvarSlett