fredag 4. oktober 2013

Evig grønne grener!

Det er ikke lenge siden jeg fikk øynene opp for eucalyptusgrener. SÅ veldig dekorative og SÅ godt de lukter...også holder de seg SÅ fine leeenge:)Et av mine favoritt naturmatriale dette,sammen med lerkekonglene(skimtes under her) blir det en bare en skjønn kombinasjon.


Lett og hånterlig matriale å jobbe med. En slik krans er ikke vanskelig å lage,her har jeg brukt grønn blomster trå som binder det hele sammen.Trestjernen er fra LIBERTY . Et av Londons eldste og første varehus. Noe man absolutt kan føle når man er inni dette herlige, sjarmerende varehuset, som har en hel etasje med lekker julepynt. Under forrige tur til London måtte jeg innom hver eneste dag vi hadde der...:)


 Dette er Liberty,som ligger i Regent street. Virkelig verdt et besøk!



 


Om ikke lenge nå må man starte å samle inn naturmatriale til alle vinter og juledekorasjoner. Hva som skal brukes i år igjen er lerkekongler som jeg har vist i innlegget her.Husker dere hun som kom med et trillebordlass med disse vakre små til meg i fjor ? Å så glad jeg ble,og jeg har de alle enda.Slike grener og kongler kan holde seg fine i mange år. Jeg har masse inspirasjon og tips om hvordan de kan brukes,men det venter vi litt med....før jeg blir "beskylt"for å snike inn litt jul her,ha,ha....Men så vet dere hva dere får her inne også...denne dama begynner med jul ganske så tidlig i
november vet dere...og DET er ikke lenge til(hurra!!!!) Fiiin lørdag til dere!
                                  KLEMMER VIBEKE

9 kommentarer:

  1. VACKERT!!!
    Ha en skön helg!
    Kram Raina

    SvarSlett
  2. Så vakkert dette er:) Det er alltid hyggelig å sette seg ned med pc og finne fram til din blogg og bare nyte ♥ Tusen takk for herlig inspirasjon :)

    Ha en fin helg:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  3. God morgen din lille snikjulepyntedame!
    Du er nå skjønn altså!
    Ja jeg VET du gleder deg til all slags pyssel :)
    Eucalyptus er bare nydelig det har jeg jobbet masse med i min tid.
    Måtte alltid bryte av et blad å knipe på det.....å stikke nesen godt inn i bladet.....åååå himmelsk...
    Dette var helt nydelig Vibeke. Så vakkert med hvitt og brunt til......
    Ha en herlig lørdag,her er tungt og grått i dag,med regn selvsagt....
    Pytt....bare å kose seg.
    Gooood lørdag du vakre!
    Varm klem ;)))

    SvarSlett
  4. Du er den flinkeste jeg vet ! Så flotte dekorasjoner! Men hvor finner man disse trærne tro... Ikke på Notodden tror jeg.. Ha en fantastisk Lørdag!

    SvarSlett
  5. Så utrolig nydelig den kransen ble:) enkel og pent:)
    Du er bare så utrolig flink og kreativ i alt du gjør, så det er en fryd for oss å titte inn:)
    Nydelige bilder som alltid:)

    Tusen takk for kjempe koselig ord inne hos meg i dag vennen:) ja, jeg håper det blir bra i det nye huset også, det blir ihvertfall utrolig masse å gjøre i månedene fremover!
    Så håper jeg at det vil gå godt på mandag da jeg skal ha visning på huset mitt....
    Sov godt:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Beautiful white roses!
    Greetings, Sonnja

    SvarSlett
  7. vakkert, vakkert! Ja, Liberty er stedet å besøke, bare bygget i seg selv er jo fantastisk!

    SvarSlett