søndag 13. oktober 2013

En reise i unike skatter- Gammel Kjærlighet!

Velkommen inn til GAMMEL KJÆRLIGHET ! Denne spesielle ,sjarmerende og unike butikken drives av Sjoukje som opprinnelig kommer fra Nederland. Hun har bodd i Norge i mange år nå,men fremdeles er hun glad i den nederlandske,franske og belgiske stilen hun vokste opp med. Derfor har hun samlet masse slike skatter fra disse landene og puttet de inn i dette lille sjarmerende huset hun har kallt GAMMEL KJÆLIGHET. Jeg er så heldig å bli kjent med denne kreative damen og sammen kan dere tro vi har kost oss når jeg denne helgen lagde en photoshoot fra mange av henne unike varer fra butikken. Så bli med alle sammen! Så drar vi på en reise inn i verden full av skatter !

Unike gamle madonnaer fra Frankrike.
Gamle håndlagde tekstiler i lin,heklede sengetepper,duker og putetrekk med gamle monogrammer.






                                        Gammel franskt emaljert


At Sjoukje kommer fra Nederland vises tydlig her....herlige gamle Hollandske tresko !

                                           Litt engelsk gammel i blått også.


 Gammelt sjarmerende skap og en veldig gammel spesielle lykt.
Mange av dere så sikkert flere av disse bildene som ble lagt ut på GAMMEL KJÆRLIGHET sin facebook side og VIBEKE DESIGN sin facebookside i går. Snart blir det  flere bilder og da med JUL som tema:) Ja jeg kjenner det kiler i magen av bare tanken, Sjoukje har nemlig masse gamle franske juleskatter på lur.....hvor vakkert tror dere ikke det blir da? Håper dere blir med da også, og et besøk i denne unike butikken anbefales på det sterkeste!! Eier er Sjoukje Wilting.
Tlf nr 412 64 237 Ring gjerne for egen avtale
Adr: Norrøma gata 15, ( vessia) Porsgrunn.
Åpnent når hun er hjemme. Som regel fast hver Fredag og Lørdag .


GOD SØNDAG ALLE SAMMEN! KLEM VIBEKE

12 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Her var det samlet utrolig mange fine skatter! Wilting-navnet kjennte jeg forresten igjen her fra Hokksund hvor det også bor noen hollendere:-)
    Ha en glad og fin søndag! Klem fra Berit

    SvarSlett
  2. Så fine og flotte billeder.
    Her var det mange fine skatte.
    Men lidt langt herfra.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. Wow....dette var helt klart en butikk for meg:)
    Nydelige bilder av vakre gamle skatter:)
    Ønsker deg en herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Hej !

    Så många fina bilder från dig.
    Så mycket fina saker .

    Ha en fin söndag !

    Kram

    SvarSlett
  5. Oj, oj oj ♥ ♥ ♥ det er veldig trist denne butikken ikke ligger nærmere meg for her var det utrolig mye fint!!! Jeg har faktisk en mann som kommer fra Nederland:) Gleder meg til å se bildene til jul...da må jeg vel ha luktesaltet klart..hihi...Flotte bilder, Vibeke!
    Ha en fortsatt fin søndag:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Flotte bilder og så mange skatter! Skulle ønske butikken lå litt nærmere Kristiansand......... Særlig den røde terrinen tror jeg ville fått et godt hjem hos meg.....
    Gleder meg til juleavdelingen!
    Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  7. Flotte bilder fra en flott butikk :)
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Anette

    SvarSlett
  8. Hei :) kunne du delt adressa og evt åpningstider til denne butikken?
    Mvh Lene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. All info du trenger står nederst på innlegget Lene :)

      Slett
    2. Åj, beklager! Det så jeg faktisk ikke, merkelig nok.. Ble litt for opphengt i de fantastiske bildene kanskje :)

      Slett
  9. Herlige bilder.<3
    Ha en flott ny uke.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  10. For en gøyal reise :)
    Skulle gjerne reist til denne butikken helt på rett,men det blir litt langt,ihvertfall på denne tiden av året.Men skal sannelig lete den opp på Facebook,her var det mye fint:)))
    Og flotte bilder fra deg.Så gøy å få gå litt amok ok ta bilder i dette skattkammeret!!!
    Toveklem. :)

    SvarSlett