mandag 2. september 2013

Gamle plansjer i selskap med grønne skatter !

Tenkte jeg ville lage meg et liten grønn botanisk plass ,slik at planteplansjene kommer til sin rett her i huset....Disse hentet vi fra mannen min sin arbeidsplass under en liten ryddeaksjon de hadde der. VELDIG heldig synes vi at vi var når vi fikk sikret oss disse :)

Alle de grønne skattene er kjøpt hos "Gammel Kjærlighet".Er blitt veldig svak for slike gamle ballongflasker,kult å finne noen i grønt også:)






En god venn av meg som er like gal etter gamle skatter som meg,fikk tak i mange gamle små botaniske kort engang.Hun tok å tapetserte en hel vegg med de hun...Dere kan tro det ble LEKKERT...:) Jeg er bare overlykkelig for å ha disse jeg, men skulle det dukke opp noen flere slike på min vei...ja da sier ikke jeg "nei takk" akkurat..:) Ønsker dere alle en fortsatt goood uke , KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Sååå heldig å få sånne fine plansjer, har enda til god å komme over noen....... Fikk nesten kjøpt en i vår, var litt for sein. Oppdaget nettopp at en reportasje fra hjemme hos meg kommer i bolibilaget til Fædrelandsvennen i morgen, ligger allerede ute på nettet.....Fine bilder, men grøss og gru , fryktelige av meg..... Fortsatt fin mandagskveld!

    SvarSlett
  2. Ja nå måtte jeg inn å kikke altså...SÅ fantastisk plass dere har og veeelig koselig bilder av både hage,hus og herlige deg. En repotasje til å bli skikkelig glad av. Anbefaler alle dere som leser dette til å gå inn å ta en titt også:)

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig plass du harr laget der:)
    Alt er bare så nydelig og gjennomført:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. God morgen sunshine❤
    Å så lyst og lett inne hos deg.....helt nydelige plansjer og selvsagt rammen rundt som du er ekspert på!
    Her er tung tåke i dag og regn i luften....
    Litt kaffe nå og så avgårde til min første time hos fysio.....har vært før altså men nå har Darlingen funnet en som han mener er god nok for meg.....hi,hi han er nå skjønn....
    Ha en fin fin dag skjønne Vibeke!

    Kraftig klem❤

    SvarSlett
  5. Så fina planscher. Jag har idéer om hur jag ska fixa med gamla floror jag köpt på loppis och fina servetter jag hittat hos HM Home, men kommer aldrig till skott. Nu kanske...

    SvarSlett
  6. Lekkre ballongflasker...hadde slike store,men aldri sett de i den str..ååå må nok prøve og finne slike ;) flotte alene eller med blomster i ;)..

    SvarSlett
  7. Åååå, disse botaniske plansjene er så fine, virkelig misunnelsesverdig!!! Heldige deg:-)

    SvarSlett
  8. I discovered your blog through Pinterest and how I love it!! Your pictures are very beautiful and inspring. I will be following you from now on. Have a happy day. Love, Anita

    SvarSlett
  9. Beautiful! I would love to find a poster similar to yours! 💜

    SvarSlett