søndag 18. august 2013

Hva skal få bli ?

 Hei alle sammen! Så er man hjemme igjen og etter en runde i hagen er det bare å konstantere at høsten har begynt å sette preg . Så da er det bare å begynne å rydde litt...MYE har fått stått ute i sommer men nå som regn og vind melder sin ankomst må det inn.
 Hva skal få bli med inn og hva skal få gå på loftet for sesongen ? Kasser og potter er jo så anvendelige hele året så helst ville jeg jo hatt alt inne,men så var det den plassen da....Men den grønne gamle skuffen skal få være inne,har dere sett for en herlig grønnfarge? Skulle gjerne hatt hele kommoden denne skuffen kommer fra, men den finnes desverre ikke. Kjenner jeg bare må smile når jeg ser på den : )






 Dennne keramikkpotten har fått en herlig patina etter å ha stått ute i sommer:)

Kommende uke blir ganske så kreativ med malerier til de små og jeg er i ferd med å sette sammen et nytt høstelig "grannytepp."Denne gangen blir det grått,turkist,orange,oliven grønt...ja kansje litt brunt også...Åh! kjenner jeg gleder meg altså og selfølgelig skal dere få bli med på ferden :)
GOD NY UKE ALLE SAMMEN! KLEM VIBEKE

4 kommentarer:

  1. I found your wonderful blog about pinterest. Your pics are so beautiful!

    Klem Birgit

    SvarSlett
  2. Ja så underbara bilder! Den gröna färgen till terrakotta...ursnygg, kan vi kalla den lindblomsgrönt :) Ha en bra start på en ny vecka. Kram Anna

    SvarSlett
  3. GODT å ha deg tilbake vennen!!!
    Herlig inspirasjon som ALLTID hos deg!

    Lykkedag hos meg i dag....:)))

    Kiss kiss

    SvarSlett
  4. Kos å ha deg tilbake:)
    Nydelige bilder som alltid:)
    Ja, det kan noen ganger være vanskelig å finne ut hva man skal sette vekk for vinteren og hva man skal ta inn:) Alt passer jo inne også hi hi hi ....
    Ha en herlig uke også gleder jeg meg til å se hva som havner inne:)
    Klem Merete

    SvarSlett