mandag 13. mai 2013

Man bare LENGTER....


 ÅH! som jeg lengter etter litt varme og at det skal blomstre i hvitt....i fjor på denne tiden var nemlig blomstringen godt i gang av sommerens vakre hvite syriner.Har elsket disse blomstene fra jeg var ei lita lita jente.Så bli med inn i en verden full av blomstring i HVITT!

 Blandingen av hvite lupiner og hvite syriner er absolutt ikke feil synes jeg....mere romantisk blir det vel ikke...:) Det beste av alt...er at det er at en slik bukett er plukket rett utenfor døra..og dermed helt gratis!Ok da jeg må faktisk kjøre et lite stykke for disse lupinene,har mitt lille favoritt sted,hvor de kommer igjen år etter år:)







 Følelsen av dette også LENGTER man etter...å stå ute å male litt møbler å bare KOSE seg...Her males det møbler som jeg hentet fra all fangsten jeg fant på min DRØMMEDAG.


Men den tid kommer...man må bare smøre seg orntlig inn med god tålmodighet i år.I morgen byr jeg på litt 17 mai inspirasjon!!GOD TIRSDAG alle sammen!
                                   KLEM VIBEKE




7 kommentarer:

  1. For et vakkert innlegg du har i dag. Nydelige bilder og det får en til å drømme litt.
    klemz

    SvarSlett
  2. Wow, Vibeke, these white Lilacs and Lupins look absolutely stunning together. So fresh and clean.
    Paul

    SvarSlett
  3. Fantastiske fine bilder av de herligste blomster!
    Deilige å se på hva vi har i vente!!:)
    En fin dag til deg!:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  4. Å som vi venter og lengter!!!
    Dagene går, og halve mai ligger også bak oss...
    Men vi kan ikke gjøre noe annet enn og håpe!!!

    Fin tirsdag til deg! Skal kose meg med Grottenveien 1 og Greys i kveld!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Så otroligt vcakra bilder jag bara njuter!
    klem Kathrine

    SvarSlett
  6. Ååååååå...som jeg lengter etter litt sol og varme:)
    Men utrolig godt vi har deg som tar oss inn i en herlig verden full av sommer og sol og fantastisk inspirasjon:)
    Nydelige bilder vennen og jeg kjenner nesten duften av disse vakre syriner:)
    Ønsker deg fortsatt herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Enig! Leeengter ;-) I dag var det 0 grader her på morgenen. Brrr! For kaldt i midten av mai. Men...solen kom heldigvis utover dagen ;-)

    Vakre bilder! Helt skjønne! Syrin er en absolutt favoritt på denne tiden - og lupiner er bare sååå utrolig vakre.

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett