tirsdag 21. august 2012

Time for tea...med smaker fra Italia!

 Klart vi måtte ta med oss noen gobiter fra smakens land Italia!
Som dere ser her er det klart for tekos med deilige Biscotti og pistacchi di bronte.

 Dette bordet har nå fått kommet inn,etter å stått ute i sommer.Så nå har jeg skaffet meg nok en krok jeg kan fikse og ordne...kan like det ja:)

                        For noen smaker og gode dufter.....Bare kos dette!
Nydelig solrik dag vi har hatt her idag,og etter en hektisk arbeidsdag smakte dette bare nydelig:)I morgen skal ytterdøra få et nytt strøk maling...men jeg vet ennå ikke hvilken farge det blir..:)

               Ønsker dere alle en herlig sommerkveld!Klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Lekkert og fristende! Herlige saker på bordet. :)

    SvarSlett
  2. GOD KVELD VIBEKE :)
    Dette såg veldig frisrende ut!
    tusen takk for koselig spor inne hos meg !jeg blir veldig glad :))
    ønsker deg en fin kveld :)
    klemmer fra Eli:))

    SvarSlett
  3. Å så koselig....jeg er på vei!
    Herlig og veldig fristende for en som ALLTID er sulten...hi,hi.

    Nå venter hele 2 episoder med Candleford....yeeey!
    Sees snupp!
    Smask og smil

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig en godbit for øye og gane! Jeg la merke til den imponerende samlingen med gamle kjøkkenhåndklær, for en herlig skatt:-) Nyt dagen videre kjære deg! Klem fra Berit

    SvarSlett
  5. Krásne zátišia, aranžmá a dobré jedlo :-)
    Jana

    SvarSlett