søndag 17. juni 2012

Sommerutstilling 2012

Så var den store utstillingsdagen over for i år,og jeg sitter her med nok et stort SMIL :)))

For mange hadde lyst til å turen i år også,og mange var også klare for å kjøpe seg et bilde.
De første bildene her er fra velkomsten,folk møtte når de kom!! Dere vet "rammen rundt" vet dere:)))


Friske sommerfrukter og sprudle drikke må man ha...Og så over til dagens bilde utstilling:





Alle bildene dere nå har sett ble solgt idag,og sommerfuglene var de første som gikk:)Deretter var det selfølgelig hjerter som gikk,både i duse og fargerike farger.Kunne ikke vært mere fornøyd med salget og møtet med så mange positive og herlige folk gir bare masse masse inspirasjon.Dagens loppis ble en "høydare"(hi,hi...)og ting fikk jammen bein å gå på der også:)
Noe sommervær fikk vi ikke,men pytt vi hadde en strålende dag alle sammen.Sender alle som tok turen innom en kjempe klem og TAKK for at dere gjorde dagen så fantastisk!!!Klem Vibeke

10 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelige bilder!!!
    Ikke rart du fikk solg masse!!!
    Heldige er de som fikk med seg noen lopper hjem også!!!!
    Kos deg i kveld.
    Varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. En herlig dag har det virkelig vært Anne- Marit :)Tusen takk for din skjønne tilbakemelding!

      Klemmer fra Vibeke

      Slett
  2. Virkelig nydelige bilder hos deg. Så vakkert både ute og inne, og så SKJØNNE blomster. Så flott at det ble mye salg, det er jo ikke rart heller, du lager jo så mye fint.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hulda:))) Det har som sagt vært en VAKKER dag:)En glad og( bitte litte grann trøtt) Vibeke nå:))

      Slett
  3. GRATULERER Vibeke....jeg bare VISSTE at denne dagen ble DIN!
    Vidunderlig vakre bilder og alt som er i "rammen rundt".
    Dette må jo være vitaminer så det rekker....
    UNNER deg det du snille,skjønne menneske!

    Må du slappe av å tenke på den fine dagen ...spørs om du får sove nå da...hi,hi.
    Vi sees.
    Kjempeklem og smil(alltid)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk min venn:)Det er virkelig fine og gode minner å ta med seg fra slike dager som dette.Man er så heldig som får den responsen fra så mange skjønne mennesker.Dette er noe å ta med seg,og ta frem igjen de dagene man føler man ikke duger til noe ...for de dagene kommer fort nok de...:)Skal si "Camilla buketten" fikk oppmerksomhet også,mange hadde fått det med seg på bloggen:))) Ønsker deg en fin fin uke Camilla:) Vi ses ja!

      Klem på klem fra Vibeke

      Slett
  4. Fantastisk Vibeke:) Så herlige bilder og fin stemning. Jeg kan føle stemningen her.
    Og så fine bilder du lager. Skjønne sommerfugler . sukk...

    Ja hva kan man si, Du er helt unik.
    Ønsker deg alt det beste i livet du vakre flinke Vibeke.

    Klem og glede fra Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Å snille gode deg Margareth <3 Jeg blir varm i hjertet av deg jeg altså, du er jo bare god :) Tusen takk og gledes klem fra meg ikveld !

      Slett
  5. Åh, så mange flotte bilder! Ja, der skulle jeg gjerne vært! Så fantastisk koselig du hadde gjort det for "gjestene" dine også. Helt nydelig! Jeg så først nå, at du hadde svart meg inne hos deg. Så synd jeg ikke så det før (men sjekket dessverre bare om det var kommet noe svar inne hos meg selv... Dumt av meg), for jeg hadde gjerne tatt meg en kjøretur i regnværet i dag ;-) Men...du skal kanskje ha flere utstillinger? Si gjerne i fra i tilfelle ;-)

    Høres ut som dagen har vært topp. Så gøy! Skjønner godt at du fikk solgt mye - da alt bare så helt utrolig fint ut.

    Ha en super kveld og en riktig god natt!

    SvarSlett
  6. Utrolig gøy at det var så velykket vibeke! Fantastiske bilder er det ingen tvil om.. Kunne gjerne tatt alle sammen jeg altså :):)

    SvarSlett