torsdag 1. mars 2012

Stillben & malerier

En riktig så herlig vårfølelse å sitte her med verandadøren oppe og høre hvordan fuglene kvittrer om kamp...mens man lager et lite fugle stillben innlegg her på bloggen..:)Vi har et strålende solskinnsvær her idag,som det bare oser VÅR av......

Disse små skattene fant jeg på Portobello road i Notting Hill for noen år tilbake,er veldig glad i de.




Her oppholder de små skattene seg,men innimellom må de ut å være med på et stillben.....

Har prøvd å pusse denne men den blir bare ikke blankere.Nå synes jeg den bare er vakker slik den er.

En liten bilde visning kommer her,av noen av maleriene som skal ut på utstilling.





Har vært å sjekket ut lokalet for å gjøre meg noen tanker om hvordan jeg skal henge opp blidene og "rammen"rundt...jeg må jo ha med revisittene mine...Stolen,vimpler og litt blomster så er vårutstillingen på Bamble Bibliotek i boks.ÅH!Fryd altså,kjenner at dette skal bli gøy:)Vi ses igjen til helgen,da kommer det en oppdatering fra utstillingen og sikkert litt til:)))))Ha det så godt,klemmer Vibeke

4 kommentarer:

  1. Du er bare den flinkeste, Vibeke;)))))) Klem fra Hege O;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du klarte det Hege,juhuuu:))Tusen takk snille deg <3

      Slett
  2. Suuuper fine ♥♥
    Lykke til !

    Bente

    SvarSlett
  3. Hei :) Så herlig patina det var på de små muggene........gjør jo absolutt ingenting at de nekter å bli blanke :) Hadde aldri klart å gå forbi dem,jeg heller.....! Så spennende med utstilling,om sommerfuglbildet var helt herlig.....du er SÅ UTROLIG flink med håndskrift.......blir rent misunnelig her,jeg ! Jeg kan ikke denne kunsten,og må derfor bruke font fra nettet,og gå for "blåpapir-metoden"......selv om jeg ikke liker det så godt.Mye mere sjel,med håndskrift.....når den er vakker,som din. Og jammen må du hekle mange roser,ser jeg.......virkelig koselige bilder,som sikkert kommer til å selge som "hakka møkk" ! Blir jo vår i hver en krok,når disse kommer på veggen,hjemme hos folk :) Så masse LYKKE TIL,fra meg. Kos deg !!!!

    SvarSlett