onsdag 28. desember 2011

Romjulstemning i gangen.....

Vi har en krok i gangen jeg har hatt mang en utfordring med å møblere...men dette har funket en god stund nå,så da blir det nok slik...

Som en av jentene mine sa forleden "tror ikke det finnes noe vakrer enn levende lys"...Mor er så enig..

Nærmest ramla(ja faktisk....i mørket ser man ikke små stubber...hi,hi)over disse hærlige konglene på en kveldstur i går.




I år har jeg vært så heldig å fått tak i lummer.Lummer er disse kvistene som jeg har dekorert lyskronen med.Dette finnes ikke i Norge,og må skaffes i vårt naboland. Fantastiske Hanna på Hannas Skafferi ordnet dette til meg.Har hatt stor glede av kvistene og brukt det nesten overalt.I dag skal det fortsettes å rydde på loftet og jeg har alrede funnet noen gamle "skatter" som jeg vil vil vise dere senere i dag....




                                       KOS & KLEM fra Vibeke

3 kommentarer:

  1. Åh, så utrolig koselig! :)

    SvarSlett
  2. Lummer heter " stri kråkefot" på morsk og finnes som bunndekke i skogen.
    Takk for gode tips til bruk av dette.

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett