onsdag 21. desember 2011

Julestrømper


Jeg hadde virkelig et strekt ønske om å få til nye julestrømper i år....og i går tok jeg sats og heiv meg ut i det...



I forkant tenkte jeg "nå gjør du ting du IKKE kan Vibeke"....Men jeg ville prøve..dere vet sying er ikke noe for meg...og brodering er heeelt utenfor mitt felt..Men jeg gjorde det på min måte og da fikk de et "Vibekeutrykk"litt skjevt her og der osv...men hovedsaken er jo at de som skal ha de er fornøyd.Og det var de og ga en go klem til mamman sin.Ja den lille er til Nuremann.....sånn for ordens skyld altså..
             Måtte dere alle ha en nydelig kveld,klem Vibeke

2 kommentarer:

  1. Hei!! så helt utrolig nydelig blogg du har! legger deg til jeg:))) masse god jul klem fra Lillan

    SvarSlett
  2. Hjertelig tusen takk for koslig tilbakemelding:))Riktig god jul til deg også,klem Vibeke

    SvarSlett