mandag 26. desember 2011

Jul på badet....

Julestemning på vårt lille bad.....


Ennå et av våre gamle nattbord har fått nytt liv,denne gang på et bad..

Deilige såper som pynter og lukter godt

Har fått endel spørsmål i det siste om hvor MYE møbler vi kan ha......Siden jeg stadig kjøper og pusser opp nye møbler...Vel må vel inrømme at det er rimelig fullt i garasje og på loft.Jeg bare elsker gamle møbler vet dere...Vi har faktisk begynt å lure på om vi må ha garasjesalg sammen med vårutstillingen til våren nå..hi,hi.....Men så er et det å kvitte seg med det da.....Håper dere har noen fine avslappende juledager,her Må vi ut på en lang tur i dag kjenner jeg.Klem Vibeke

3 kommentarer:

  1. For et flott bad, å så fint pynta. Å så badekar....sukk det savner eg så!!!!

    SvarSlett
  2. Takk Nina:)Det er et bitte litte bad det her,men ganske så sjarmerende egentlig.Ja badekar ja...det blir desverre ikke så mye brukt,men ble flittig brukt når jentene var små.Mulig det blir et lite julebad i år...

    SvarSlett
  3. Like fint som alltid Vibeke :) God julklem fra meg

    SvarSlett